Produkt dnia
Piłka Football XXXL
Piłka Football XXXL

299,00 zł

szt.
Pufa Shark
Pufa Shark

299,00 zł

szt.
Fotel Racing F1 XXXL
Fotel Racing F1 XXXL

409,00 zł

szt.
Worek Sako XXL
Worek Sako XXL

169,00 zł

szt.
Piłka Football XXL
Piłka Football XXL

179,00 zł

szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

REKLAMACJE

 

Niezgodność Towaru z umową

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar bez wad, zgodny z umową. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta za niezgodność Towaru z umową na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

 

Jak złożyć reklamacje?

 

  1. Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres: K2 GROUP Rafał Kurzawa, ul. Fabryczna 39, 98 – 400 Wieruszów lub w formie elektronicznej na adres e-mail:biuro@polskiepufy.pl
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
  3. dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail),
  4. wskazanie braku zgodności z umową wraz z datą stwierdzenia niezgodności,
  5. żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy,
  6. dokument potwierdzający zawarcie umowy (dokumentem tym może być na przykład paragon fiskalny, faktura, wydruk z karty płatniczej, nr zamówienia lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy.

 

Termin rozpatrzenia reklamacji

 

Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:
  2. zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Łodzi, ul. Gdańska 38, 90 – 730 Łódź, (strona internetowa: http://www.wiih.lodz.pl/),
  3. złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
  4. skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,
  5. skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej świadczonej pod numerem Infolinii konsumenckiej 801 440 220 oraz 222 66 76 76 w dni robocze 10: 00 – 18: 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora).
  6. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy udzielający informacji Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiazywania sporów konsumenckich. Pomoc udzielana jest pod numerem telefonu: 48 22 55 60 333, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: adr@uokik.gov.pl.Z pracownikiem Punktu można również spotkać się osobiście w Centrali UOKIK pod adresem: Plac Powstańców Warszawy 1, 00 – 950 Warszawa.

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, można zgłaszać w formie pisemnej na adres: K2 GROUP Rafał Kurzawa, ul. Fabryczna 39, 98 – 400 Wieruszów lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:biuro@polskiepufy.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać przedmiot reklamacji wraz z uzasadnieniem, a także wskazanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail).
  3. Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania.

 

Rękojmia dla Przedsiębiorców

Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar lub brak zgodności Towaru z umową wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona (podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl