Wyszukiwarka
299,00 zł
299,00 zł
409,00 zł
169,00 zł
179,00 zł
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Reklamacje
REKLAMACJE
Niezgodność Towaru z umową
Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar bez wad, zgodny z umową. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta za niezgodność Towaru z umową na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Jak złożyć reklamacje?
- Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres: K2 GROUP Rafał Kurzawa, ul. Fabryczna 39, 98 – 400 Wieruszów lub w formie elektronicznej na adres e-mail:biuro@polskiepufy.pl
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail),
- wskazanie braku zgodności z umową wraz z datą stwierdzenia niezgodności,
- żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy,
- dokument potwierdzający zawarcie umowy (dokumentem tym może być na przykład paragon fiskalny, faktura, wydruk z karty płatniczej, nr zamówienia lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy.
Termin rozpatrzenia reklamacji
Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:
- zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Łodzi, ul. Gdańska 38, 90 – 730 Łódź, (strona internetowa: http://www.wiih.lodz.pl/),
- złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
- skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,
- skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej świadczonej pod numerem Infolinii konsumenckiej 801 440 220 oraz 222 66 76 76 w dni robocze 10: 00 – 18: 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora).
- Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy udzielający informacji Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiazywania sporów konsumenckich. Pomoc udzielana jest pod numerem telefonu: 48 22 55 60 333, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: adr@uokik.gov.pl.Z pracownikiem Punktu można również spotkać się osobiście w Centrali UOKIK pod adresem: Plac Powstańców Warszawy 1, 00 – 950 Warszawa.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, można zgłaszać w formie pisemnej na adres: K2 GROUP Rafał Kurzawa, ul. Fabryczna 39, 98 – 400 Wieruszów lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:biuro@polskiepufy.pl
- Reklamacja powinna zawierać przedmiot reklamacji wraz z uzasadnieniem, a także wskazanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail).
- Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania.
Rękojmia dla Przedsiębiorców
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar lub brak zgodności Towaru z umową wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona (podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego).